Ja:)

59092-33

Jadu :) Snart är det tid för mig att lämna mitt paradis här i Rossön och åka till, de mindre paradiset i strömsund! och där ska jag vara med min bästa vän Sandra :):):) Ändå fast vi bara träffade för typ en dag sedan, så saknar jag min tooooka :) och hennes prat om barnen i afrika:P



I dag kommer min älskade ärta Robin hem :) längtar! - ändå fast han väckte mig halv nio imorse så tycker jag om han! :P

Pappa kom också hem idag, men de va inte lika häftigt för han kommer ändå hem varje helg :P - men jag tycker om han ändå, än fast han väckte mig kvart i tolv i morse:P


Vi skulle klara vad som helst,   Idag idag idag idag.
vi skulle aldrig säga nej
och vad du anförtror åt mig,
ska jag anförtro åt dig.
LW





/amanda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0