Life is life.

59092-34



en vecka kvar, EN VECKA KVAR! Av detta helt suveräna sommarlovet, kunde inte haft det bättre :)

En hel sommar utan att känna sig ensamen och slippa ha ont i magen, sååå underbart! Och sandra har lyst upp varje dag åt mig "du får mig att le sandra". Denna sommar hade inte varit så bra som den har varit utan sandra :)



och denna helg har jag också varit med sandra, och hon har haft väldiga humör svängningar.. hel deppig vissa stunder, eller oftast.. men då inatt klockan halv fyra så började hon prata och hon prata och prata..och jag vet inte när hon slutade prata, klockan var mycket iaf :P och sedan vaknade vi halv 11.. så nu är jag lämpligt trött faktiskt :P!  och då när jag vaknade så började hon klaga på att JAG har snarka hela natten så hon itne kunde sova:P haha.. -"hur kan det komma sånna ljud från en sån liten människa?"


har också insett att en tjej är ritkigt falsk, tål inte henne just nu! BLÄÄÄÄÄ!

"Var ligger nolsjö?"

Nu är jag trött och ska lägga mig och titta på tv :)


Bara för att påminna er, sandra sannemo är min bästa vän :) och kommer alltid vara det!

/amanda<3 JEERRRRYYYY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0