PANG!

59092-30



Jag är glad, men ändå ledsen på samma gång.. hur kan man vara det?
Jag är nog på väg upp från mitt hål, men det är tunga steg upp.-för det känns som jag håller på ramla igen.


Livet är bra konstigt, men jag älskar det ändå :) Skrattade en kväll när mamma var så trött så hon nästan inte klara av och hålla ögonen öppna och så säger hon helt plötsligt "Titta! Här står jag och håller på somna rakt upp och ner.. och titta där ute kommer ett nitto årigt par precis från en fest" haha^^, det var lite roligt!


Som vanligt har jag spenderat helgen med sandra :) - i love it!

och vi har varit med om massa saker, kommit fram till massa saker också. Men det har varit ganska mysko helg, för allt som vi sagt har hänt. nästan allt.. jag fick då ingen choklad tårta när jag kom hem:( men jag är väldigt stolt över sandra, för hon har varit en modig flicka ihelgen ;) bra duktig DU!


Vi såg film ihelgen också och den var hur dålig som helst, vi förstod inget av den :P Såå, jag rekomendera INTE "House of vocies"!


"livet är inte en dans på rosor."


/amanda<3 SANDRAAAAAAAAAA!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0