Idag idag idag idag.

Idag idag idag idag.



Farväll skogen, nu lämnar jag dig för en tripp till umeå :) och där bli det Lars Winnerbäck!! Vem är inte avundsjuk? Om ni inte är avundsjuk på att JAG ska få se winnerbäck, så kan ni vara avundsjuk på min dubbelsäng som jag ska sova i ;)


Otur är väll att jag kommer hem redan på fredag och då måste jag börja måla huset med pappa, huvva! Men men, kanske kan få någon krona för att jag hjälper till, kan ju alltid hoppas;) ELLER så kan man ju önska att han hunnit måla hela huset på två dar! :P


Från det roliga till det tråkiga.. Förstår inte hur jag ska göra med min kärlek? Är det någon som kan hjälpa mig:/ Varför måste jag välja? Jag vill inte välja! Känns som jag kastas fram och tillbaka hela tiden.. Men kärleken är ju blind, dem ser nog inte att jag inte orkar mera :/ Det bli jobbigt, så jävla jobbigt!
Igentligen förstår jag inte hur ni står ut att vänta.. :/ men men. Det löser sig, det gör det alltid! Även denna gång!

Ärsh, jag har nog bestämt mig för att gifta mig med Winnerbäck, eller han kanske är upptagen?:P


"Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?"



Sandra är min ängel och hon är det bästa jag har ! :)<3


rädda mig från nattens smärta.

/amanda<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0