SNAAAAAAAAART!

SNAAAAAAAAART!



Imorgon kommer sandra äntligen till Sverige, men kommer inte hem till Ström förens på fredag! MEN guuuuuuuuuuuud vad jag längtar efter att få träffa henne, nu har jag inte träffa hon på tre veckor !!! Det är som en hel evighet. Tänker er en sommar utan att bada, det är lika tråkigt när sandra är borta :P



Idag var det ovanligt roligt på golfen, jag badade i vatten spridaren när ingen såg på. Men jag tro nog att alla fattade vad jag hade gjort när jag var dyngsur i vatten :P men det var nog det roligaste jag gjort på länge! OCH PÅ FREDAG SLUTAR JAG!


och på söndag åker jag till sthlm och där ska jag leva lyx i pappas husvagn i en heeel vecka :P

Sandra du är min egen SOOOL!

/amanda<3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0