Yran -06

Folk!


och så var sommar nästan över, tiden bara flyger fram :/ hemskt! Och snart börja skolan och jag flyttar!

Yran var hur rolig som helst! Orka inte skriva om allt, men det var grymt!

  • Sandra och jag(HAR ALLTID LIKA ROLIG TSM!)
  • Carola(det lilla vi såg var hon bra)
  • Kjell höglund(HOST!)
  • Håkan Hellström(Faktiskt helt otroligt bra!)
  • President talet. (Mycket folk iaf, såg ju inte så mycket :P)

Men nu är jag hemma igen och allt är PRECIS som vanligt, jag är tillbaka till mitt gamla djupa äckliga och jobbiga hål :/ Synd att jag får för allt jag gör, gör du aldig fel?

Vi :)



HV1 österund nästa då? Eller bli det Lars winnerbäck i sthlm först? ;)

/amanda<3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0