Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair!!

---

Tillbaka till verkligheten, eller vad jag ska säga.. Har haft ett jätte bra lov:)
Men det är bara några veckor,sedan är det jul lov:) Och tomten kommer, man får massa magiska paket!
OCH man får tända massa mysiga ljus och bara ha det allmänt bra!

Har i alla fall spenderat hela mitt lov med Jerry, förutom en dag och två nätter.
Sedan var jag med sandra en dag, tråkgit att de inte blev flera! MEN nu kommer vi vara mycket med varandra när skolan börja igen, och allt bli som vanligt.

Igår på själva halloween var vi på middag hos min moster, alla var där så det var absolut fullt hus!
Alltid lika mysigt enligt mig, men lite skrikigt är det väll allt, eller?
Maten var mycket god i alla fall, och efterrätten med :P
vi avslutade kvällen med ett sätt poker, jag gav upp efter ett tag av extrem uttråkning, för jag bara hela tiden fick jätte dåliga kort! bättre lycka nästa gång;)

Nu ska jag nog börja packa, för imorgon åker jag till "the big city" igen..
OCH efter jul kanske jag har egen lägenheeet, OMG!

Ska avsluta allt med att säga att jag älskar jerry arljung! <3

Ha en bra vecka!

/amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0