I DONT FEEL LIKE DANCING!

59092-53


Hum.. varit en väldigt kort helg. Saknar min älskling hela tiden..
men snart får jag ju träffa han också :)

igår på dagen så hade Robin en träningsdag, så där var jag med och tränade sprint träning..
och idag har jag världens träningsverk bak på låren :P
Vi var också bjuden på middag till grannhuset igår, var som vanligt där..
Robin och sebban satt och armbågade mig i magen och i ansiktet medans jag åt, eftersom det var så himla trångt, himlans tur att man är van vid det. Efter middagen så åkte vi på en ragg och vi kom inte längre än till mormor och morfar där vi fick fika:P IGEN!


Och idag har jag bara varit hemma och sedan så har jag kört moped till Backe, har inte haft så mycket annat för mig! Packat och leta efter byxor, hittade en hel del i min hostbrorshost garderob!
Men på torsdag kommer mamma till stan och då ska vi köpa lite nya kläder till mig.

Inser att jag inte har något vettigt att komma med! Så jag ska packa färdigt sedan åka till strömsund!

Hihi^^ jag är nog beatt vid färgen röd, den är ju bedårande underbart fin:)

Sköt om er! :) /A

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0