It's kinda hard wit you not around!!!

59092-57


OHHHHH!^^ Hur jäkla härligt är de inte med en halv meter snö i Oktober? sååå jäkla underbart, men snön är snart borta och kvar är allt blask man måste plågas med hur länge som helst tills snön kommer igen, Men men... Man ska vara glad så länge det finns snö!:)



Veckan har varit har varit ungefär som alla andra veckor, förutom att Jerry har
varit hos mig hela veckna och varit på praktik:)
Annars så var måndagen som vanligt, förutom på kvällen för då var det föräldramöte så mamma och pappa kom till stan, önska för det mesta att dom bodde i stan så jag fick komma hem till dom på kvällarna, men jag vill inte att dom ska sälja vårat hus här hemma:)

Sedan var tisdagen som vanligt, onsdagen med.. kanske lite mindre träning och torsdagen var ovanlig för då började det snööa, så överlycklig jag blev.


och imorse när jag vaknade så var det ännu mera snööö:D
På skolan var det som vanligt, förutom att sandra inte var där.. :( Saknar min gumma redan!!!
Åkte hem med kvart över tre bussen, tog hundra år för den att bara komma till strömsund... Men när vi äntligen var i Hoting stod min pappa där och väntade på mig och när jag satte mig i bilen sa pappa att en vånings buss hade tippa och vad ser jag inte, jooo .. en vånings buss om ligger mot en lyktstolpe:P

Väl hemma så blev jag chockad över all snööö:D:D Så efter middagen for jag ut och hoppade!


59092-56

Men nu ska jag gå och göra något vettigt!


Tycker om Jerry Arljung :)<3


/amanda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0