AND WHEN I CLOSE MY EYES, IT'S YOU I SEE.

59092-41



Borta bra men hemma bäst? kan man säga så? SVAR ja, helt otroligt skönt och vara hemma efter en vecka. men östersund är inte så hemskt, det är inte så hemskt alls.. tvärtemot det är mycket bra :)


Var lite nervös i måndags innan vi skulle börja, men det gick över ganska fort efter man träffa den nya klassen och hälsat på dom nya mentorerna.. och som det känns nu har jag valt helt rätt linje! Skööönt, var lite rädd för att jag valt fel, men det känns bra.. men vårat schema är lite konstigt, men det ska nog fixa sig de med! och på onsdag till veckan börja vi på riktigt! Känns ju lite spännande!!


på kvällarna har man inte så mycket att göra när man inte har någon dator. Men jag och sandra har gjort vårat bästa och som vanligt har vi inte haft en tråkig stund, vi har hunnit med ganska mycket på en vecka..   Men jag fundera på att börja träna nu, så då har man något att göra på kvällarna och sedan så börja jag dansa vecka 37 :D:D:D så .. jag kommer få lite att göra :)



Men värst av allt är ändå att vara så långt ifrån min bulle! Saknar han heeela heela tiden! :( Tur att det finns mobil! :) Arljung <3



/amanda<3 jerry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0