Could you imagine someone else is by my side?

59092-50


Har ni någon gång längtat till en plats som inte finns? Till en världs som är långt ifrån verkligheten, en plats där bara du är, där du kan leva som du vill.. röra dig som du vill, slippa vara rädd, slippa alla skit och bara vara dig själv. Slippa hamna i dom mörka groparna och hela tiden klättra upp, ramla ner, klättra upp.. ramla ner! - En värld som du aldrig kan komma till.


Jag är less, hemskt less.. Vill inte vara hemma ikväll och orkar inte åka till Backe, för att se andra som festar och har kul, nej fyy! Låter inte roligt alls!   Jag vill vara med min älskling, som är 5 mil ifrån mig och ingen som vill skjusa mig.. alla är egoister, tänker bara på sig själv.. Nästan! Saknar Anna också, var jätte länge sedan jag pratade med henne, och jätte länge sedna jag så Hailey min lilla flicka, som säker har vuxit och blivit en stor tjej nu!  Varför går tiden så fort?

det är något fel på datorn också, jag har varit borta en vecka och nu när jag kommer hem hackar den, stängs av. och är helt jävla mongo.. Ohc jakob spela oskyldig! Det är hans fel!!!!!!!!!!!!!!!


En posetiv sak.. hum, ja! Vi är lediga på måndag, kan de bli så mycket bättre? :) Skööönt, slippa skolan en hel dag, synd att de inte var en av skit dagarna. men men, vi är lediga iaf :)



VILKEN TRÖG DAG!

Saknar dig!


Jag tycker om Jerry Arljung :)

/amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0