FÖRSÖK LE, LIVET GÅR VIDARE.

hum


Åhhhhhhhhhhhhhhhh-hhh, ragnar ^^, åhhh aaaaa..
Ragnar har nu blivit större, köper öl av kompis jan.
Ragnar bruka gå på parken, där han ligger mest och spy.
Han bli full, ja han bli full.. åhhh ragnar!!!


De är en sån låt man kan få på hjärnan och vad har inte jag fått?
en hel dag har jag plågast med den och den är inte bra, den är FUL:
bara hemsk äcklig och blääääääää!
Jag rekomendera absolut inte DJ Roine-Ragnar.




Hum, var på olycks platsen idag..
tro faktiskt inte jag har insett förens nu att de är sant,
de är verkligt, han är borta.. kommer aldrig igen.
Borta borta borta borta borta, kommer aldrig mer igen.
Men vi gråter för att han är borta, men samtidigt ska vi
 ju vara glada för att du funnits.
Världens glädje spridare :)



Min stora fråga just nu, var är du igentligen? var hamnade du? Ser du oss?


/amanda<3 Jerry






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0