Tröttis tröttis tröttis!

Ojoj, idag är Mandis trjötis, väldigt tröttis!
Jag somnade i soffan på skolan, men älsk väckte mig nästan lika fort.
så snart ska jag sova, är helt utmattad.
har varit barnvakt åt bus alex, och såklart har adam också varit med.
det bli faktiskt lite halv jobbigt, men dom är lättsamma att sköta:)
önska att jag fick sova brevid älsk ikväll, men får vänta tills på onsdag.
tyävvvrr.



imorgon är det tisdag.
då kanske Emma kommer på skolan.
och sedan så är det öppen scen, det är skojigt.
och sedan så slutar jag tidigt, då åker jag nog till mamma.
och jag hoppas på fint väder, för de är mysigt.
jag gillar inte tisdagar,
inte onsdagar heller igentligen
men onsdagar är bra, för då får jag dansa.
tusans buss åkande bara.

/A

Kommentarer
Postat av: emma

Imorgon kommer ja :) fortfarande lite vimsig :(

2007-04-24 @ 07:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0