Det är härligt med sommarlov.

Redan söndag? Tiden går så fort när man har de bra och roligt.
Att spendera tid hemma och bara ta det lungt måste vara det bästa som finns.
och när alla man tycker om finns runt omkring blir det absolut inte sämre.
jag älskar det.

Ihelgen har det varit dop, eller det har varit dop idag faktiskt.
och jag var där. För att det var min egen lilla prinsessa som döptes, jag som är gudmor!!
Noelle Frida Elisabeth, sötnos. duktig var hon, inte ett skrik på hela dopet.
Hailey den största prinsessan var också duktig, gick duktigt brevid mig in i kyrkan.
det gick iallafall bra.
jag läste också, det gick bra. kanske lite fort. men skit samma!

i fredags var det lungt, blev en tidig morgon eftersom jerry kom med bussen.
sedan tog vi det lungt hela dagen, bara hade det mys.
Lördagen var också en lugn dag, hjälpte Anna med tårtorna på församlingshemet.
sedan på kvällen blev det en härlig båttur, eller den var skita tråkig enligt mig. inte dom andra!

En vecka kvar till Italien nu, läääängtar. Ska bli tok skönt med värme.
Men jag kommer sakna Jerry hela hela tiden.

 

ta och kolla in små prinsessorna!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0