Det bästa som finns,

Idag sa mamma till mig;

Amanda, du är lite konstig du.
Vissa dagar har du väldigt fina kläder och allt kretsar runt ditt utseende
och helt plöstligt dagen efter kan du ha på dig världens fullaste tröja som du har ärvt
från någon kusin som också har ärvt den av någon kusin och till har du dina svart mjukisbyxor.
Du skiter i håret och smink finns inte i den värld.
Tycker du om att bara lata? dra fötterna efter dig?

Och det är sant. alltså det bästa som finns är att ta på sig den dära gamla tröjan och mjukisbyxorna
och bara gå runt och dra fötterna efter sig. ta ut kaninen och sitta i fler timmar och kolla på den.
Jag må vara världens slöaste, men det är det bästa som finns.

Så länge jag har Jerry och min familj runt mig, så kan jag vandra i mjuksbyxor.

det är underbart!

image199


Kommentarer
Postat av: Anna

För min del kan jag inte tänka mig att det spelar nån roll om du går i mjukisbyxor eller inte.. För jag tycker att du är den vackraste tjejen i hela världen!! Ingen kan vara finare än Amanda, även om de sminkar upp sig och klär sig snyggt!! Du är en naturlig skönhet ska du veta! Så gå tryggt i dina mjukisbrallor
med vetskapen om att du är snyggast av alla:-D Och inte hjälper det att du är så rolig och go´heller!!! Tycker om dig Mandis Pandis!! MASSOOOOOR!!!!!!!!

2007-08-25 @ 21:02:14
URL: http://sambomammastudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0