Höst.

Våren led mot sommaren och nu lider sommaren mot hösten.
imorgon är det första skoldagen och tyvärr det känns bra.
okey. det kanske inte känns bra att jag ska sätta mig och läsa en massa samhälle.
Något som jag inte tycker om alls, men jag får träffa emma. varje dag.
Emma är bra, de bästa med samhälle!
sedan har nu sandra, sandra som gör samma stora misstag som mig! ;)

helgen har varit lugn, jag har sovit och must med älsk.
Inatt drömde jag att jag missa skolbussen, så vi får se vad som händer imorgon.
men fundera på att åka till strömsund redan ikväll, men tro inte jag vill.
Måste ställe om kroppen på tidiga morgonar nu.
det är ett måste!!!


Vad tycker ni om skolstarten?

Kommentarer
Postat av: emmis

De är rätt blandat tror ja, men mest skönt, skönt att få en vardag igen :)

2007-08-26 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0