tre dagar.

Men VET NI? Det är typ snart november lov.
Det kommer bara säga pang och då är vi där.
jag längtar faktiskt lite, men skolan är faktikst rolig.
det känns som klassen är tightare i år, eller så äre jag som har mer en posetiv inställning.
Det är iallafall roligt och kunna prata och skratta med alla.
Idag hade vi dubbla timmar med samhälle och jag trodde jag skulle avlida innan vi börja.
men eftersom tiden gick blev det bara roligare och roligre, man får faktiskt lära sig mycket nytt.
och vi har en ny lärare som är bra, han snacka inte massa skit.
bara bra skit. om ni förstår vad jag menar! :)

Igår stannade jag iallafall hos Jerry, min mysis.
vi gjorde inte så mycket, han var på träningen och under den tiden sov jag.
sedan var det en massa bra på tv, vänner, top modell och so you think you can dance.
åhh, jag är lite ledsen i ögat, för jag tro inte jag kommer hinna med dansen i år
och det känns hemskt :( men jag ska fundera i veckan.
vi får se, men det kommer bli jobbigt tro jag.
eller jag vet faktiskt inte, vi får se hur det blir med det hela :)

Jag saknar iallafall Emma, Emeilie och Martina!!

Hoppas alla mår bra!

/A


Kommentarer
Postat av: martina

Åhh, jag saknar dej, bästa amanda! <3

2007-08-29 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0