Besöka jultomten.

Bror, samt några av de större och mindre kusinerna åkte precis iväg.
Det skulle hälsa på tomten, de skulle först åka bil och sedan gå ut till någon stuga.
Där i stugan skulle H sitta utklädd till tomte, mysigt.
Jag orkade inte klä på mig och följa med, men det skulle ta kort.
Små pojkarna har inte prata om annat i två dagar nu, än att de ska till tomten.
De kommer säker vara skita skraj hela tiden.


Idag har inte mycket gjort, jag har läst.
snart har jag läst ut ännu en bok, andra på två dagar.
Ja, jag har väldigt lite för mig.
Och trött är jag, som jag vet inte vad, väldigt trött.

ikväll äre uppesittar kväll på bingolotto. Trevligt!
Emma har magsjuka, hon kommer inte kunna äta mer än fem ägg imorgon.
Jag lider med henne. Synd att du inte spydde i papperskorgen, det är liksom någe med det.
alltid lika mysigt.
Krya på dig människa!


Adjö!


Kommentarer
Postat av: emelie

mysigt med tomte :) man önskar nästan att man blev liten igen! godjul på dig!

2007-12-23 @ 19:18:53
URL: http://empepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0