Sammanfattning.

Så är nyår kommen och imorgon är det 2008.
Ett nytt år med nya möjligheter säger man alltid.
Men jag tycker dock att de alltid är lika, bra dagar och dåliga dagar.
Snart är vi tillbaka till nyår och vi säger samma sak.
Nyårslöfte? ofta bruka jag köra på de dära med godisförbud.
Mor ger mig tusen kroner, yes tänker jag.
Det går en halv dag och sedan är godiskålen framme.
Ärsh, tusen kroner hit och dit tänker jag och äter.

Om jag ska snabbt sammanfatta allt som hänt detta år då
kan jag göra såhära.

- Jag började på hjalmar.
(något sjukt dumt gjort av mig)
- Jag var på disputaion i stockholm.
(daniel dokturerade i diabetes)
-  Jag gick på bal med Jerry och hade världens finaste kläning.
(farmor sydde kläningen och spenderade mycket tid i Rossön)
 - Pappa fyllde 50 år
(ännu en anledning till att farmor var här.)
- Skolavslutning.
(Jerry och Sebastian tog studenten)
-Jag käkade kortison.
(kände mig tjock och äcklig, hela sommaren.)
- Det var fjällsjömarknaden
(jag fick umgås med mina flickor, lyckan fyllbordad)
- Dunder.
(Jag fick umgås med Anna, ännu mera lyckat. vädret sög)
-Jag jobbade på sema.
(DÖDEN!!!!)
- Jag skippade yran.
(sparade pengar)
- Jag jobbade på golfen.
(paradiset om vi gemför med sema)
- Vi drog till stockholm, jag, jerry, mor o far.
(skönt väder och gröna lund, PUSS!)
- Jag köpte min kamera.
(Nikon d40)
- Mamma och jag drog till Italien.
(helt jäkla underbart!)
- Jag blev gudmor till Noelle.
(vilket ansvar^^, )
- Skolan började.
(var less efter en vecka.)
- Jag skaffade en ny kanin.
(han luktar illa)
- Jag klippte bort mitt långa hår.
(har inte saknat det än)
- Jag svek en vän.
(allt är bra nu, men det kommer aldrig bli som förr)
- Jag låg på sjukhuset en vecka, var borta från skolan i tre.
(51% frånvaro, lyckat tyckte pappa)
- Jag fyllde 17 år.
(nästa år får du också gå ut amanda.)
- Julafton.
(jag fick massa paket)

Det har vi iallafall en del av det som hänt det här året.
Allt är inte posetivt, men det mesta.
Har nog en massa negativa saker att tillägga men de passar inte in.
Kan väll inte säga så mycket mera om 2007 än att de va ett bra år.
Ett sju dundrande bra musik år enligt mig!!

Avsluta väll med att säga


Välkommen 2008!



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, min fina lilla Amanda... du är min skatt!!! STOOOR KRAAAAM

2008-01-01 @ 04:04:39
URL: http://sambomammastudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0