En dag ska jag ha ketchup på näsan, och vara lika cool ändå.- slå de ni.

59092-80

Helgen var mys, precis som alla andra helger! Om ni inte viste det redan så är min jerry det bästa som finns. Han inte bara min pojkvän, han är min bästa vän också, och absolut det underbaraste som finns.
Förstår itne just nu hur jag kunde klara mig utan dig förut.
förstår inte heller hur jag kunde låta dig vänta på mig en hel sommar, jag måsta ha varit dum.
Men du är det bästa som finns och de vet du! <3





annars då, magen har börja krongla igen. Så jag var tvungen att stanna hemma idag.
Men imorgon ska jag skita i det onda och gå på skolan ändå, för jag måste vara där, annars hamnar jag så himla mycket efter, och de är inte bra, för jag är redan efter.
Om jag bli för mycket efter riskera jag att få gå om ett bajs år och det vill jag absolut inte!

och mera då? jag saknar mina fia lottor i stan, för mycket. Det bli jobbigt, välidgt jobbigt för ofta.
tur att ni är så nära ändå! <3

Har ett annat problem också, var ska jag jobba i sommar?

59092-81


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0