Ett halv år <3

59092-78

 Idag har jag och jerry varit tsm ett halv år, det är väldigt lång tid för mig! :)
 Har aldrig varit tsm med någon så länge, har aldrig varit tsm med någon på riktigt tro jag!:P
Men hittade ju världens underbaraste, hoppas det håller länge <3
Jag älskar dig Jerry!

Magen krånglar, det är skit inte alls bra, jag hatar smärtan!
Men vet ni? jag är jätte glad, för senast igår när jag låg och vred mig av smärtan i sängen
så trodde jag att jag var den mest ensama med den hära sjukdomen i denna värld.
Men då sa det bara pang och min super tjej Martina hade fixa en som har samma tarmproblem,
en som vet hur det känns, smärtan, sjukhus besök, dom långa dagarna hemma, hur det kännas att plåga i sig den dära sonden för att inte dö av hunger och en som förstår hur jävligt det är!
och jag blev så himla glad, äntligen en som man kan prata med, en som förstår!!
Ni kanske inte förstår hur bra det är, men det är guldvärt!! :)



Som tur är har min bror varit hemma med mig, eller, han är aldrig hemma men han har iallafall varit i närheten och varit jätte orolig, för varje gång han har gått ur huset har han tittat på mig och fråga om han får gå, och när jag säger ja så säger han direkt, men amanda ring såfort du får ont och du vill att jag ska komma hem! Han är nog för bra han! <3






Jag älskar mina vänner, ni betyder mycket för mig!

/A



Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig AMANDA!!!! tyckte väl det va tomt på skolan idag:(

2007-02-02 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0