Trallala.

59092-79
Jag har så himla tråkigt!

Jag tro faktiskt inte att man kan ha så tråkigt som jag har just nu.

Jag saknar min Jerry också, det gör jag hela tiden när inte han är i närheten.

Jag saknar också sandra, det är tråkigt när jag inte har någon att leka med. I måndags var jag ledsen, för att jag saknade henne & martina, Emelie och emma med! Det var jätte mycket jag saknade dom, så jerry tröstade mig. <3

Jag önskar att jag hade skoterkoret och en skoter.

Jag ska nog klippa mig på tisdag, jag längtar mitt hår är jätte slitet, nästan så det är konstigt och det bli tovor hela tiden! Sedan ska jag till doktorn på tisdag, ändå fast jag inte behöver längre, men det kan nog vara bra ändå. Vi får väll se.

Jag önska också att de var sommar, så jag fick gå ut i värmen och min nya vovsing var här.

PUSS/ A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0