Nyår!


59092-74


Årets plus.
  • Världens bästa sommar med Sandra, helt otroligt bra!
  • Yran, Sandra sandra sandra! och kanske lite mera Jerry:P
  • Dunder, Anna och jag hade super roligt! Och såklart Sandra:)
  • Fjällsjömarknaden(kanske itne de största pluset, men de va skoj)
  • Winnerbäck, latjoooo!
  • Stockholm, Vaxholms camping med mamma och pappa i en och en halv vecka!
  • Skolavslutning, inklusive; klassresa, mucken och massa skojiga saker.
  • Emma! :) tar alltid upp en stor plats av min lista.
  • Hv1, Sandra, Emma, Emelie och Martina! Min super flickor, ni är helt klar dom bästa <3
  • Åhh^^ Jerry! Behöver jag säga så mycket mer?
  • Jag har varit frisk ett helt år! Det största pluset ni kan hitta i denna dagbok!!
  • Varm och skön sommar! Vem lägger inte till de på plus listan?
  • Julafton och nyår!
  • Släktträffen i Lycksele, värld att nämnas!


För övrigt var nyår väldans bra enligt mig :) Fick ju vara med Jerry^^,

Hoppas att jag får vara frisk 07 också, det är väll de jag önskar inför varje år,
men det verkar som de inte kommer bli lika bra 07 som 06! Men men,
det kanske finns någon ny dunder medecin för mig också, vem vet?
Sedan hoppas jag att allt annat blir bra, med skolan och så! Hoppas
mina vänner i östersund saknar ihjäl sig efter mig, ska hälsa på så ofta jag kan!
Men kommer nog bli ganska mycket läxor framöver för mig!
och så sist men inte minst vill jag ha en lika bra sommar som jag hadde förra året !!! :) 

Gott nytt år!!

/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0