ljuva sommar tid.

Eller något. jag är som emelie jag gillar absolut inte de dära med rubriker. Jag kommer aldrig på vad den ska vara.


Just sitter jag på jobbet och kön till telefonen är gigantiskt. den varit det hela jäkla dagen. sjukt vad folk ringer just idag. Man hinner inte ens lägga på, men idag har det inte varit någon utskällning ännu. men jag säger peppar peppar ta i trä. de är väll så man säger? Men om jag ska vara ärlig så är jag bara hungrig just nu, men om tio minuter får jag äta. mums.

Igår kväll beställde jag ett par skor från asos med Emma. Emma shoppade loss hela sin lön för denna sommar. typ. men jag köpte bara ett par skor, för på torsdag ska jag åka till stockholm och shoppa loss! YEAAH!
Vi åker redan på torsdag morgon eftersom vi blev tvungna att köra bil dit ner, så ska vi stanna i sundsvall på IKEA!
ohooo, jag längtar. Sedan så har jag bara en vecka kvar på detta skit tråkiga jobb.

sedan så har jag kommit fram till troligtviss ett väldigt smart beslut om skolvalet. till hösten så börjar jag på SP2.
Back tro strömsund, jag trivs där. Iallafall så länge Emma är där :) och sedan så har jag emmis och nu kommer ju sandra också! det blir nog bra. eller så får jag väll ha sällskap med min nya kamera ;)

thihi! nu ska jag äta! MYCKET!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0