planer planer.

jag och emelie smider planer inför helgen. jag hoppas det bli så. skulle vara skojsigt och vara med emelie :D och kanske emma och sandra? har inte prata med dom ännu, men ska göra det! Skulle vara skoj skoj skoooj :D

dagen har varit dryg och den är fortfarande det. tiden går så jävulst sakta när inte jerry är här. pust och stön säger jag då bara, undra hur sakta denna vecka kommer att gå? önska att jag fick jobba mellan tio och fem iställe för mellan tolv och sex, känns ju liksom hela som hela dagen är förstörd. men man får sova hur länge man vill på morgon, eller iaf till elva. men längre än så får man faktiskt inte sova på sommaren enligt mig!


nej, undra vad man ska ta och hitta på nu? ska nog ta och slå en signal till sandra.


hade bra!/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0