tjoohooooooo!

image178

Nemen YEEEEES!!! eller något, för att jag kom in. JAG KOM IN!
Om jag nu vågar, kan, vill, tro på det. Så kan jag om jag vill börja estet dans i östersund till hösten.
för jag kom in, utan att göra något intagningsprov. mina extrema poäng ifrån nian tog mig hela vägen fram.
Jag kom faktiskt in på allt jag sökt, gud så duktig jag är!
men, vad tycker ni?
ska jag, ska jag inte?


Det var iallafall skita drygt och jobba idag, jätte lite folk, massa blåst och regn. boooring.
så jag har suttit inne och brodera och snart är jag klar. måste redan nu hitta något nytt att göra.
innan jag bli klar, så jag slipper fundera över det sedan.
haha, vilka problem man har när man jobbar på golfen. ojoj!

nemen hörre ni.
vi hörs!

/A




Kommentarer
Postat av: Linn

grattis!

2007-06-28 @ 19:54:32
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0