^^,




Alltså, det är igentligen inte så märkvärdigt det hära med balen.
Jag ska ju bara vara glad att jag få gå, klänningen är inte så viktig, bara jag får ha en klänning!
allt kommer bli bra tro jag, klänningen kommer fixa sig, håret också! - det kommer bli bra det hära!

Idag var det sug tråkigt på skolan, jag var bajs trött och kiss nödig hela tiden. Viktor kände sig som en diarré och jag var trött som en hård bajs. Jaja, det är typ vad man kan säga om dagen. Hade dataprov, gick kast, jag är sämst! Jag lever framför datorn men klara inte av att göra ett data prov, jadu! livet är bra skojigt!


Igår åkte jag in till östersund och träffa Sandra och mina andra flickor! vi åt mat och hade roligt.
Jag köpte också ett klännings mönster, och såg en massa andra saker jag vill ha!
Såg också en massa saker jag skulle kunna sy själv, är ju lite roligt det också!
Men men, det får bli till sommaren, eller hur sandra? :)


Ikväll ska jag inte göra något speciellt, är trött, ska lägga mig och snussa tidigt!
Och ihelgen ska jag inte heller göra något speciellt, kanske inte vara med Jerry! :( 
men får träffa han lite iaf! DE ÄR BRA! 


Tack och adjö om jag dö. (ett gamalt citat från fru nolsjö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0