Lååååååång dag.

image94


Jag är..
jag har..
(läs jag är /jag har innan varje mening.)

Trött, jag vill bara sova.
beroende av jerry och vill bara vara med han hela tiden.
lej på skolan.
ont i mina ben varje kväll.
På alla människor som tro att dom vet vem jag är och kan bli min vän.
otroligt bra farmor som lägger så mycket tid på mig för att göra min balklänning.
less på snön, ska den aldrig fara bort, just nu kan man tro att den aldrig ska försvinna.
en snygg, söt, fin och allt bra pojkvän!
kär i min pojkvän, kan man vara för kär?
magsjuk förjämnan (läs gammalt inlägg förstår ni)
kiss nödig
less på rossön och övriga byar och städer i sverige.
för osmart för att kunna räkna ut ett matte tal som jag fasnat på i matte boken.
trött på töntar som loggar in och ut på msn och så står det "nu går jag" vem bry sig?
lat.
onödigt mycket saker på mitt rum.
inte en sån stor säng, så när jag och jerry sover bruka de bli trångt ibland.
en mobil, vill inte ha en ny.
kanske inte fet, och inte smal.
alltså lite mitt emellan.
väldigt väldigt lite att göra som ni märker.
cool.
ball.
bäst.
frän.
snygg.
fin.
ful
allt.
två fötter
två armar

ärsh.

/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0