dumma saker.

Ibland kan man säga dumma saker.
Men denna gång vet jag inte vad som hände med mig.
Jag är så jävla besviken på en viss person och det är det ända som gör ont i mig.
Att man kan svika en så jävla mycket, jag förstår faktiskt inte.
Det jag sa ångrar jag inte, eller jag skulle väll inte sagt det om jag viste vad det skulle leda till.
Men man förlorar ju alltid saker, och dö kommer jag ju göra någon gång också.
Men jag får leva med att vara en patetisk person i dina ögon och störd i huvudet också för den delen.
Jag klara mig nog ändå.
Haha, fy fan det är så jävla skrattretande allt och jag hoppas att HAN som gjorde detta ångra sig.
Jag hoppas att han mår så jävla dåligt och ångra sig! jag hoppas på det!


Jag har ju andra vänner, som inte sviker och verkligen står vid min sida och jag älskar er. VARJE sekund.
Emma och Sandra ni ä min värld och jag fatta inte vad jag skulle göra utan er två.
Fy fan vad bra ni är alltså! :)

image220


image221

Nemen, ha en bra dag allihopa!
För det ska jag ha.
Min bror och jag! :)

/A

Kommentarer
Postat av: Sandra

Amanda, du vet att vad som än händer så kommer jag alltid finnas där och stötta dig. du har alltid mig vid din sida !

2007-12-05 @ 10:44:44
URL: http://sandrasannemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0