stress och tomtegröt.

Vad jag önskar att det var jul lov nu. Är det bara jag som gör det?
Idag kom skolbussen till Rossön tio i fem. Fatta vilken jävla dryg bussresa jag fick vara med om?
Dagen har iallafall gått bra, jag har varit lite trötter.
Och det beror på att jag har inatt varit upp och kissat tusen gånger och efter varje gång så har jag börjat funderat på min uppsats som jag måste MÅSTE skriva klart ikväll. och det vet jag faktiskt inte hur det kommer att gå.


Idag var det också öppenscen på skolan och det var inte så bra. Eller alla som våga ställa upp är ju duktiga och så. men jag tyckte tyvärr om jag nu ska kommentera den att den sög och var en av dom sämre jag har tittat på.
Men allt kan ju inte vara bra heller.


Jag längtar till helgen nu. För då är allt över på något vis. Uppsatsen är klar skriven och inlämnad och allt är lungt.
Anna kanske kommer hem i helgen, jag hoppas att hon gör det. För jag saknar henne här hemma, jag saknar mina små söta flickor. Så jag hoppas dom kommer hem, det skulle vara roligt :)


Nu ska jag och mamma äta tomtegröt och invänta julen.


/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0