tisdagar slutar aldrig plåga mig.

Jag hatar verkligen skolan nu för tiden.
Allt är så jävla tråkigt så jag spyr på allt som har med den att göra.
Gissa vad vi fick till lunch idag?
Jo, vi fick GRÖN OCH GRÅ korv, hur jävla fräsht är det?
Nej, det är spy äckligt.

Efter lunch skulle jag ha utvecklings samtal, det blev inställt.
och jag hade hela eftermiddagen på mig att göra inget.
fy fan vad tråkigt.
På förmiddagen hade vi iallafall svenska prov som enligt mig gick bra.
Men mera än bra gick det dock inte.

Kan inte jobba på tordag och har ingen som kan jobba för mig heller.
Så jag kommer behöva sjukanmäla mig, om jag inte får tag i någon imorgon ska kan jobba iställe för mig på torsdag eller kanske bara byta dag med mig. För jag behöver pengarna, varje liten krona.
för snart äre jul och innan jul brukar det gå en massa pengar på onödiga samt, nödiga saker.
Men om det är någon som sitter och läser det hära nu  och tänker,
jo visst nog kan vi byta jobb dag, eller jag kan jobba för dig!
Meddela mig det :)


/A

Kommentarer
Postat av: emmis

Men Mandis, det är snart jul å din födelsedag ju :D:D:D

2007-11-29 @ 12:05:45
URL: http://emmabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0