Massa mens värk och jesus piss.

Fy fan vad det regnar.
Och jag, jaa. jag har en hemsk hemsk mensvärk som jag skulle kunna döda för.
Förstår inte att jag får så ruskigt ont varje gång.
Men tur att det finns alvedon och varma duschar, det fixar det mesta.

Dagen ser ut att bli ganska trög.
Och som ni ser, så blev det inget umeå idag.
Kanske på onsdag, fick erbjudande att följa mina kusiner.
Jag få se vad som händer.
Det som är viktigast nu är faktiskt skolarbetet.
huvva.
Haloween helgen närmar sig också och inget har jag att göra. tråååk.

nej, hörre ni.
Nu ska jag kolla på luftens hjältar!


/A

Kommentarer
Postat av: undersökt?

http://www.orion.se/allmanhet/alasivu.shtml/a02b05?22152

2007-10-31 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0