mera funderingar.

Då har jag just nästan kommit mig ut tv soffan efter att har tittat på ännu en film.
Denna gång blev det långben the moive, mycket givande film där man fick en riktigt inblick på livet. typ.
Under filmens gång passade jag också på att äta en god frukost.
Igentligen är ju klockan nu, ett men som alla vet har vi idag ställt tillbaka klockan en timma eftersom
vintern snart är här och det betyder vinter tid.

På tal om kamera försäljning så vill jag ha lika mycket för den som jag köpte den för.
Eftersom den inte har blivit använd så mycket och den är sprillans ny, men jag funderar fortfarande över det.
Och är inte säker på om jag ska sälja den ännu.


Sedan har jag också kommit på att jag visst vill vara arton, nästa helg.
För då far alla mina vänner ut på corner eller på nordica och vet ni? Jag kommer sitta hemma.
Om jag inte får något ryck och far till strömsund, men det är jag inte säker på att jag kommer att göra.
Risken bruka vara ganska så liten när jag vet att Jerry kommer att vara inne på något av dom nämnde ställena.
Och så spendera jag heldre min tid till att vara nervös hemma än ute, för jag får inte roligt för ett öre.
Det vet jag. Sorligt? japp! Jag är en riktig avundsjuk tönt.
Men jag är så rädd om han. men jag litar på han!! :)


Men förövrigt så vill jag inte alls vara arton. inte än. sedan.



image211


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0