Dödsstraff.

Imorse när jag kom på bussen blev jag straffad för något dumt jag gjort.
För när jag startade min ipod så hakade den upp sig och gick inte lyssna på.
Så hela min dag var förstörd, ingen musik och ingen lugn och ro på bussen! :(
Men jag klarade mig, men bussresan var hemsk!

Men annars så har dagen varit okej, kanske väldigt många lektioner.
men det gjorde inte så mycket.
Imorgon är inte Emma på skolan och inte Elina heller, men har andra i klassen där.
det är mycket bra, eller vädligt bra!

nu är hösten också här.
huvva så det blåste ikväll när jag var ute.
Det kändes nästan som jag skulle flyga iväg.
men några kort blev det iallafalll!



image202f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0