förkyld.

Huvva, nu har jag också gått och fått denna hemska skolskjuka.
Hemsk förkylning som alltid kommer vid skolstarten, varför?

åh, det känns verkligen att skolan har börjat och allt är precis som vanligt.
Ibland känns det faktiskt som man bara vill hoppa ner i en kall å och flyta iväg med strömen.
Det är segt, och oftast tråkigt. Men det går mycket upp och ner, för vissa dagar är det super roligt.
Måndag och tisdag slutar jag redan klockan tolv och det är hemska dagar, bara gå och vänta på bussen.
nej nej, sånna dagar ska inte få finnas, man ska ha fulla dagar, då går det fort.

I veckan är jag själv hemma, eller jag är själv tills imorgon.
men som tur är har jag jerry som är hemma med mig, så jag slipper sova själv.
Ikväll kommer nog också Emma förbi och kollar på idol med oss, trevligt.
Så jag kanske ska hoppa iväg och baka något nu eller läsa nya VR, vem vet :)

Dagens låt : Foo Fighters- my hero
Dagens klädsel: klänning, mönstrade strumpbyxor.
Dagens bästa: Min älskling, alltid goo och glaa! :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0