imorgon.

Alltså, helgerna bara flyger ju förbi. Vad är det hära?
Imorgon är det skola igen, men jag slutar 12.15 redan, så klockan ett åker jag in till stan för att sedan dansa!
Skoj skoj! Sedan har jag sov morgon på tisdag och sedan så slutar jag runt tolv eftersom jag inte har något
inviduelltval. Kan inte ha vamt/kall kök eftersom jag missar bussen hem och då fanns det bara bild kvar.
Och jag är absolut inte konstnärlig av mig, inte alls. Jag är kass helt jävla världelös.

Imorgon får jag träffa Emma och Emelie, var tusen år sedan känns det som. Bästa brudarna!<3
Och martina åker till frankrike, hoppas hon får det toppen där. Jag är inte avis:P

Har varit och titta när frida red idag.
Sedan så fick jag mig en kanin unge:) super söt.
Får den i början på oktober! WEJ!





jag vill inte förklara. jag orkar inte.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0