photowall.

Jag är jätte sugen på att göra om inne på mitt rum.
Har länge tänkt att jag ska måla det hel rött, men idag kom jag på den väldigt bra ideen med
fotovägg. det är ju något som är jätte häfigt tycker jag.
och jag har faktiskt hittat en med en massa blommor som jag vill ha. Kanske inte som juligt,
som emelie sa, men den är verkligen jätte fin och skulle nog passa vädligt bra!


idag har det varit uselt väder, jag har varit en snabbis för att plocka kanin mat.

Sedan har jag bara sutit här och tagit det väldigt lungt!

Jerry har jagat älg och haft det kallt.


till helgen fundera vi på att åka till övik och bada och mamma ska kolla in den nya

gallerian som inte är så himla ny längre! haha.


men om ni är intresserade av de jag prata om  www.photowall.se/ kolla in den sidan då!:)
där finns det massa fint!

image203


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: anna

Amanda det hade vare coolt med en sån vägg ;)

2007-09-09 @ 16:26:44
Postat av: Sofia

Den "nya" gallerian är jätte bra, om du frågar mig :)

2007-09-09 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0