som alltid.

Precis som alltid på kvällen sitter jag här, framför datorn.
Vad jag gör här, jadu, de är inte för mycket.
Tittar in på bilddagboken en sväng, kollar runt på massa bloggar
och jag bruka oftast också hinna titta in på facebook också.
Sedan upphåller jag mig med att tala med mina vänner på msn.


Idag har jag inte gjort ett skit.
Tittat på luftens hjältar och långben the movie.
Underhållande till tusen kan jag berätta.
Vissa saker är så sjukt dålig och roliga.
Aja, se mig som en barn rumpa, men tecknat kan vara riktigt
roligt om man inte har allt för mycket att göra.
har även hunnit läsa några sidor hur en bok.

Kvällen har varit lugn, känner mig rätt trött och sliten.
Så sängen lockar mer än vaad ni kan tro!!:)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0