Imorgon är det fredag och sedan är det lördag

Jag saknar jag saknar jag sakna André så hemskt, jag önskar att de var lördag kväll nu så jag fick pussa på han. Huvva, jag saknar han något hemskt! Jag bara räknar timmarna känns det som.

Dagen har jag spenderat i den stora staden, jag ser äntligen lite trevligare ut i håret efter en klippning. Lugg och toppning, som alltid annars. skönt! Sedan blev det massa spring på staden och kina innan vi drog vidare på sjukhuset för att träffa farbro doktorn som sa att allt verkar toppen! Det känndes mycket skönt att höra!

imorgon är det sista dagen på denna skolvecka, skönt skönt skönt. Vet ni vad jag ska göra på lördag morgon? JAG ska sova, jag ska sova sova sova sova. Men om jag känner mig själv rätt är jag pigg redan vid nio. Sedan ska jag bara vänta och vänta! :) efter min karl!

till veckan börjar dansen på dawes igen och det ska bli så jäkla roligt och dansa igen. missade förra terminen för jag hade så dåligt i magen, men nu jäklar är ska jag dansa av mig! Kommer bli super kul och sedan att EmmaR är där med mig gör inte saken sämre!!

Just nu sitter jag och lyssna på takida samtidigt som jag tittar ut och ser emma lunka förbi i regnet! När ska det sluta igentligen? har just titta på när och fjärran, doggelito är kungen! fy fan vad rolig han är. Fet med nice alltså!

nu blire dusch och godnatt känns det som!

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0