P.S i love you!

Jag bruka inte gråta för filmer, om jag ska erkänna har jag aldrig gråtit till en film. På någotvis berör aldrig filmer mig! Men ikväll släppte jag en tår redan efter några minuter. Livet är så jävla orättvis ibland och den här filmen(P.S i love you!) var en riktigt grym film. Och jag skulle kunna se den flera gånger! Det är inget speciellt med den, men den var bara bra!  Jag tycker att man ska se den, så jag kastar in en trailer bara för att ni ska få lite hum om vad den handlar om.

Imorgon är det lördag och gud så jag har längtat efter den dagen den här veckan. Äntligen äntligen ska jag få träffa A igen, jag saknar han, jag saknar han, jag saknar han! Men imorgon vid den här tiden så är han här, hos mig! :)

jag tror faktiskt jag ska städa mitt rum nu, allt ska ut!

glöm inte traliern!

/Amanda



Kommentarer
Postat av: emmis

min tredje kommentar nu:P men ja håller med, den är så himla bra!!!!!!:D

2008-08-30 @ 12:22:42
Postat av: Julia

gud, den filmen är hur bra som helst! Grät som ett barn ^^ haha

2008-09-01 @ 19:54:59
URL: http://johannanaas.blogg.se/
Postat av: Maria

Den verkar bra:) Måste jag se:D

2008-09-05 @ 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0