En bild på 150 bilder.



Igår var jag, mamma och Lenita och kollade på Magnus Carlsson julkonsert. Jag tyckte inte att de var så bra som min mamma och moster tyckte, det lät mest dansband och jag fotograferade mest. Det tråkiga var att det bara blev en bild som vart bra och den är igentligen inte bra. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Hur gör man när man tar kort i mörkret? eller under en konsert?

Annars så har dagen varit helt okej, jag har varit väldigt trött och engtligen inte haft energi till att göra något vettigt. Men har gjort så mycket som möjligt för att få tiden att flyta iväg fort och jag skulle få komma hem.


Vädret är dåligt ute och det bara töar. Så tråkigt, jag hoppas det blir kallt igen så de inte är svart snö till jul!
nu ska jag göra klart några julklappar och sedan hjälpa mostra mi!
men först ska jag prata med Frida lite på msn! :)

Amanda




Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte fotografens fel att han ser förstoppad ut:P Vi ses imorgon!! KRAM

2008-12-17 @ 22:04:46
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: maria

Jag vet, tycker det också är jätte svårt! Men ska be Micke på fotoaffären hjälpa mig ska dit i helgen så kan jag ju förmedla informationen sen;P

2008-12-19 @ 20:26:14
URL: http://mariaablom.blogg.se/
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0