Livslust

ikväll har jag varit ute på en promenad, tittat på en dokumentär på kanal 5 om små växta personer. Handlade om en tjej som hade en sån jäkla livslust, även fast hon bara var 90cm lång och 14 år, så såg hon allt i livet från den ljusa sidan.

Sedan har jag tittat på blondinbellas dagbok, som varade i fyra minuter och var mest pinsamt enligt mig! Så jag fortsätter att läsa bloggen och skippar hennes tv-program. och sedan har jag talat med Frida och hon föreslog en tjejkväll på lördag i Sollefteå, det var ett bra förslag från henne tyckte jag! :) Har även idag beställt tid för att fixa balfrisyren 8 juni. - gäller att vara ute i tid!

Imorgon är det full skoldag och sedan hem för att åka vidare på magnus carlsson, blir spännande och se vad han kommer och bjuda på för juliga låtar. - undra om det är tillåtet att ha kameran med sig?

nu ska jag fortsätta med mina stick och-virk projekt!!

Amanda


Kommentarer
Postat av: emmis

vad roligt mandis:) Å jag missade blondinbellas program, men va de inge bra va de ju kanske lika bra det:P PUSS

2008-12-16 @ 13:24:21
Postat av: Anna

Amanda du har så söt blogg :)

2008-12-16 @ 21:24:24
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Anna

Amanda du har så söt blogg :)

2008-12-16 @ 21:25:14
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0