Snorig..

Idag är jag snorig, eller jag har varit det hela helgen. men fick inte ont i halsen förens imorse och har även under dagen fått huvudvärk. Men dum som jag är använder jag inte mina snygga glasögon som ska användas när jag spenderar nästan hela mån plus tisdag framför datorn.

tänkte bara ta och påminna er om gratismode, jag har snart samlat på mig poäng till ett presentkort, så ta och bli medlem du också, för du vill väll ha ett presentkort gratis?


ikväll ska jag kanske gå på gympan, det beror helt och hållet på hur mycket snor jag har i näsan. men med lite nässpray brukar det fixa sig på tre röda. Eller om man trycker upp två papperstussar och går runt så i några timmar, då bruka de vara borta när man plockar ut dom.

Föresten så har jag även uppdaterat lite på min egen hemsida, så titta in där också!

vi hörs ikväll

Amanda

Kommentarer
Postat av: emmis

nej dom är så dumma:(

2008-12-15 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0