Tiden

Det är så himla konstigt, för när A är hos mig går tiden så himla fort, jag hinner inte mer än att säga hej innan jag måste säga hejdå igen. och nu kanske vi inte ses förens juldagen, dit är det jätte jätte länge! - enligt mig! Men nu när han inte är här, känns det som klockan står still och jag funderar till och med på att lägga mig.

Veckan bjuder tyvärr inte på så mycket. En julkonsert med Magnus Carlsson i Åsele kyrka på tisdag kväll, sedan på torsdag ska jag hjälpa mormor och plocka fram massa tomtar. Så lite har jag planerat i alla fall. - Men nu är det sista veckan innan lov och efter lovet börja jag min sista termin på hjalmar.



Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0