You can´t play on broken strings



Nemen titta vem som hittade tillbaka till sin lilla lya innan nyår ändå. Julen har hunnit springa förbi och även så juldagen. Julafton spenderades som sagt i Lycksele med släkten på pappas sida och juldagen spenderades i Sollefteå med Sofie. Som vanligt var julen full med massa paket, mat och glädje.

På onsdag är det nyår och det verkar som jag kommer vara hemma i Rossön med min sjuka pojkvän. Men det kommer nog bli bra det också, är ju som alla andra åren. Så det blir bra. Vad ska ni göra på nyår? Undra om man ska lägga av några nyårslöften i år, kanske lika bra att skita i det för jag klara ändå inte av att hålla dom.

För övrigt så visar bilden en kjol jag sydde dagen innan julafton, visst blev den tjusig? :)

nu ska jag mixtra lite med min julklapp(ett ritbord) och sedan sköta om min älskling!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin kjol Amanda :) Och Gott Nytt År på dig!

2008-12-30 @ 08:21:17
URL: http://mstrandh.blogg.se/
Postat av: emmis

mandis! Jag tycker kjolen är ursnygg! Jag vill också kunna sy!!! Å förresten, nyår ska tillbringas med mig på golfen;) vi kan bädda ner andré där så får han också vara med:D

2008-12-30 @ 13:54:22
Postat av: Hexagon

Hejsan! Vad sägs om att börja prenumerera på vår blogg? Du kommer inte att ångra dig :)

2008-12-31 @ 00:01:59
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0