annorlunda

Då har jag snart avklara min första praktik dag.
Kan ju inte säga att den har varit jobbig, dryg kanske
Vädret är ju uselt, så jag har gjort det jag var tvungen att göra.
Äta och kolla igenom några papper inför nå data prov.

ikväll bli det kärringgympa, men om jag ska vara med.
Det får vi se efter middagen.

Det känns piss tråkigt och inte ha praktik.
men veckan kommer nog gå snabbt ändå.

Står en massa i tidningarna idag om Robin.
det är så roligt och läsa.
Glädjas för han och med han.
Lycka!

Tittade på filmen Juno igår innan jag somna också.
Faktiskt ganska bra film, men den kanske
tillhör tjej katoregin?
se den!

Jag saknar Jerry redan.
Såg han sist igår.

återkommer.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0