Facebook!

Idag har även jag, Amanda nolsjö entra facebooks grymma värld.
Och faktiskt så finner jag det ganska så roligt.
Har varit lite halvt emot de dära, men nu. Har jag ändra mig.
Det var Johanna som gav mig inspirationen till att bli med.
Så nu tycker jag alla ska bli medlem och bli min vän!
Man finner mycket och många där. Roligt!

Vad mera har jag gjort idag?
Jag och pappa har varit ute och tagit bort träd ifrån skoter leden.
Sedan har vi också varit ute och bränt och jag kom levande hem.
höll på kyssa pappa i arslet en gång och tippa en gång, sedan
gick det bara som på räls. Var super skönt och köra i snön!
Är ju sjukt kul nu när det är halv skare och man inte kör fast!

Jadu, sedan har jag inte gjort så mera. Hade planera att läsa
geografi hela långa dagen, men det ända jag har läst är Sofies mode
och jag hittar alltid något snyggt jag vill köpa.
Så nästa köp bli en Rosa kjol med hög midja från hm, utsvängda jeans
och ett linne med mimmi tryck på. - men nu bli det ju till att hitta de med.

snart ska vi äta middag. Jag och pappa har till lagat farmors fisksoppa.
super god!

Ikväll bli det nog kanske kärring gympa och sedan geografi läsning.

jag återkommer!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0