Spännande.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 15,15 så man får
titta på slottsprinten. Ska bli spännande och se.
Robin gick vidare som sjugotredje man.
Även Björn Lind på en andra och Emil Jönsson på en tredje.
I Stockholm som våren har kommit och det inte finns någon snö.

Under tiden jag sitter och väntar jobbar jag flitigt med skolarbete.
Håller på med historia nu och har även läst matte, som jag ska ha prov
i imorgon, undra hur det kommer att gå?  - Jag hoppas på goda resultat.
Fick en shock för en stund sedan när jag kollade mitt schema denna vecka
och få se till min fasa att jag har schema lagda lektioner, öhm.
Något som jag inte hade fått information om, eftersom det var bestämt
att jag bara skulle jobba med det jag har missat den här veckan.

Måste tipsa om en bra låt med Michel Jacksson och Akon.
Lyssna här.

Men nu ska jag göra en rulltårta till mor.

Adjöken!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0