And the hearts all over the world tonight

imorse "försov" jag mig, så jag kom inte på franskan förens efter
halva lektionen, själv hade jag planera att missa hela.
Men eftersom mina ben är snabbare än jag trodde så kom
jag till skolan lite fortare.
Dagen löpte på som vanligt med matte, svenska och geografi.
Under svenskan tog jag och Emma en sväng ut på byn och delade på
en tårtbit. Det var den bästa svenska timmen jag haft någonsin.


igår efter skolan stannade jag hos Jerry.
Trodde jag inte skulle klara att gå hem till han för det var
iskallt ute och mina ben frös bara jag kom utanför dörren på skolan.
Men väl hemma hos Jerry kände jag mig stolt och kall. Jag la mig ner och sov.
Sedan blev det middag och massa tv tittande inför skidåkningen som började
runt halv nio någon gång. Robin åkte, duktigt tyckte jag. Men ni kan ju själv läsa
vad han tyckte genom att klicka här. 

Nej folket, läxan i väskan gör sig inte av sig själv.
Den måste tyvärr göras, har både geografi och engelska.



/A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0