chris brown.

Har fasnat för en låt som jag fick av Emelie ihelgen,
den är super duper bra och jag tycker ni ska ta och lyssna på den.
Klicka härChris brown-with you

Skoldagen gick skapligt bra idag.
Första dagen på länge som jag inte tänkt "får vi gå nu?".
Utan det gick ritkigt bra och vi hade ju ändå bara två lektioner.
Sedan gjorde jag ju det där matte provet, jag vet inte riktigt hur det gick.
Gjorde rätt uträkning men svaren kändes absolut inte rätt alls. ^^
Men vi får troligtviss se hur det gick imorgon eller på torsdag.
Imorgon har vi skridskor på gympan(fy) och sedan har jag även
glosor på franskan, men det ska nog gå bra!

Just nu sitter jag och fundera på om jag ska titta på de två sista avsnitten
av gilmore girls säsong tre eller om jag ska spara de lite.
Troligtviss kommer det bli så att jag ser de ikväll!


Fortfarande har jag ingen praktikplats heller,
känner mig inte sugen på att vara någonstans.
Det bli väll östersund och Robin, men det är inte helt
fy skam heller. Den pojken kan få en att skratta hela natten!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0